Slut i armarna...

Igår fick jag äntligen min pilatesboll... Jag pumpade upp bollen och bara den biten va ju sjukt jobbig. Fy bubblan. Det kändes nästan som jag harde pumpat upp globen när jag va klar.. :S Mina armar va helt slut...
Det som va på schemat igår va det vanliga. Laga mat, tvätta och diska. Dogsen fick gå på löpbandet medans jag fixa och dona. Jag är så glad att jag köpte löpbandet... Men det ända som är lite boring är att kontrollen strular så jag ser inte hur lång hundarna har gått. Men jag ska ringa dit idag och kolla om jag kan få köpa en ny eller om det finns nån garanti på den.....

Dags för en kaffe och en cigg sen jobba...




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0