Shopping suget är högt...

JIPPI!!! DESPERATE HOUSEWIVES - TILLBAKA I KVÄLL 21:00


Sitter kvar på jobbet och känner lite smått att dagen borde ta slut nu..
Jag har inte haft nå bra flyt på jobbet idag. Eller före lunch gick allt bra men nu på eftermiddagen har allt varit såå segt. Men men jag har fått en hel del gjort och snart är det hemgång hoppas jag...

Mitt shopping sug har varit högt idag, riktigt högt. Men jag har inte handlat nått förutom ett kit från helenasunderkläder.se 
 Inget specielt men ändå roligt att ha, hehe..
Vissa "plagg" dom har är ganska extrema och personligen skulle jag inte alls trivas i det...


Dags att ta ut dogsen....




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0