Sådär ja...

Idag blev det en sväng in till stan. men ingen shopping :S Men det kändes helt ok. När jag kom hem hade jag paket i brevlådan hihi, (köping tumme på de)  men det va bara underkläder och lite annat skit, en vete kudde och linnex. kom lagom bra till värken i kroppen har gått över ;)

När vi va på väg hem stannade vi på bolget, en back öl och vin va ett måste....

å nu är middagen avklarad ölen nästan slut och vinet är på kylning inför helgen....
Det fanns en tanke på att åka upp till Funäs nu i helgen oxå men den hoppar vi, i helgen är det en middag ut som gäller och en sväng till IKEA, städning samt tvätta av sjuk mängder kläder.

Jag va sjukt sugen på att Emma skulle komma hit redan i helgen men hon var upptagen med annat så vi bokade den 26/3. Men nu på kvälls kvisten fick jag ett så gulligt sms..

Så här stog de.....

Hej  hjärtat! Fan vad sugen jag är på att träffas och tanka lite Cissi-energi :-) Hur ska jag klara mig till drygt två veckor?! Jag tänkte förresten komma rätt tidigt så vi hinner dricka lite champagne jag tänkte ta med mig -Dagsfyllorna är ju så sköna ;) Puss på dig

Mitt svar:
Lätt, va kul... Synd att du va upptagen nu i helgen


Emmas svar:
-Men du, ska vi köra lördagen den 13 mars istället? Alltså inte nu i helgen men nästa? Vem kan vänta till26??
Puss


Mitt svar:
All in, vi kör båda.... ;)



I löv Emma <3<3<3<3<3

Emma mina dörrar står ALLTID öppna för dig <3





Kommentarer
Emma

I löööv you också Cissi!! <3 <3 <3

2010-03-04 @ 14:49:59

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0