...så...

...Så där ja, vilken RÖV dag. Det ända som har varit bra är att kryssninge är boka. Men sen så har i stort sett hela den här dagen sugit getpung...
Idag när jag väl kom till 'IKEA så va det "bara" köket jag skulle beställa. Men jag hade en j*vla otur. För att få hjälp med beställningen va det ca 1,5 timmes vänte tid. Å vem pallar hänga på IKEA så länge om man inte har nått annat att köpa där. Varför jag inte ville/hade tid att vänta va pga att hundarna satt i bilen. Men i morgon då jävlar. Jag ska vara på ikea när dom öppnar, springa till köks avd så jag får hjälp först. )Lite Ullardes stuket) Men det värsta med morgon dagen är att jag ska upp klockan 05, tydligen måste man till jobbet en sväng innan. F**k jag som hade hoppats på en sovmorgon men det blev det inte...

Imorgon hoppas jag på en FET medvind....



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0