Oj vilken helg...

I Onsdags åkte vi upp till Funäs.... Började kvällen med en öl och en trevlid middag med alla 14 pers :)

Torsdagen hade mycke att erbjuda bräda och slalom men jag Maggan och Malle åkte längd. Haha de va länge sen jag har skrattat så mycke. Vi var inte direkt dom bästa ute på spåret men så roligt vi hade....

Fredagen vart det en resa på skoter. Fy bubblan... Ena sekunden njöt man av en härlig tur och nästa satt man i döds tankar. Jag trodde verkligen att jag skulle flyga av skoter och dö. Det ända jag kunnde tänka på va, -Vem ska ta mina hundar om jag dör. Mamma har ju redan fyra så hon kan inte.. Det va min tanke hela tiden...Men som sagt till och från njöt man. Men vi va fyra tjejer som hade samma tankar. Men jag överlevd och va väldigt glad när vi kom hem... Men jag har fortfarande sjukt ont i kroppen efter den j*vla resan...
På Fredags kvällen kom brosan och Blomman upp vi va 16pers som hade en jätte trevlig kväll med allt från shots öl vin drinkar osv. Jag Marre och Maggan stängde baren ;)

Lördagen drog killarna ut på en egen skoter tripp utan oss kärringar... Dom hade en härlig resa med lös snö och ett högt tempo.
Vi tjejer hade en trevlig dag med en ridtur på Islandshästar.. Det ända som var fel på den turen var vår rid guide. Mr. M. Vilken gubbe. För att göra en lång historia kort så hoppade han av hästen och pissa två meter framför oss. Hallå hur olämpligt va inte de?! En konstig gubbe :S
Men det va kul, första gången för mig på en Islandshäst:)
Efter ridturen tog jag en massage, åå det va såå skönt. Fanny va verkligen duktig.


ÅÅ i går vart den hemgång...Det va så skönt att få komma hem, men det blev lite väl sent. Klockan va nästan nio när vi anlände till gården.  Hudarna har varit saknade. Helena på hundhotellet sa att allt hade gått bra och dom hade varit snälla.


nää dags att börja jobba...

Köping tumme på de :P










Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0