Mina hundar....

Jag har suttit och tänkt på mina underbara hundar. Dom är inte dom lydigast som finns men jag älskar dom ändå. Dom är som dom är :D

Med tanke på den tiden när jag hade Sessan så insåg man ganska fort att dom är värda allt. Alla pengar jag la ner på att hon skulle bli frisk eller bara må bättre. Jag fick hjälp av familjen när mitt konto inte räckte till. Alla gjorde allt för att hon skulle må bra. Men tyvär kom den dagen när jag va tvungen att fatta de svåra men ändå "ganska lätta" beslutet. Sessan skulle inte få lida med :( Jag grät i flera dagar när hon hade lämnat oss för gått. Hon va då mitt allt. Den 26/6 2007 tog hon sina sista andetag i min famn och somna in ;(
Hon är otroligt saknad trots att jag har Dolly och Meja. Sessan satte spår i allas hjärtan. Men med tanke på hennes svåra EP va jag mer än tvungen att ta bort min Sessan Gloria <3 Hon blev bara 1 år och 10 månader





Jag började leta hund ganska fort efter vi hade tagit bort Sessan och jag hittade först en kull i Helsingborg som jag åkte och titta på. En Hund som kallades Alva ville jag ha. Men med tanke på att hon inte va renrasig satte vi stopp för det köpet.

Den 24/6 2007 Föddes Dolly, Xtrapas Daisy <3 Jag bokade Dolly när hon va tre veckor, åkte och hälsade på henne när hon va 4 veckor. Den 19/8 Åkte vi ner till Skåne igen för att hämta min nya hund Dolly <3

Juni 2008 frågade jag Marina på Xtrapas kennel om Bella (Dollys mamma) Skulle få valpar igen och svaret blev -Ja vilken dag som helst.
Den 25/6 2008 föddes Meja och hennes syskon. Jag var väldigt intresserad av två tikar Meja & Luna. Marina skulle behålla en och jag skulle få köpa den andra. Meja blev min och på våren 2009 sökte Marina en fodervärd till Luna och min bror tog henne på foder.
Året 2008 köpte vi alltså 4 hundar. Meja, Gotti, Coco & Vilda. Vi blev ganska fort en stor hund familj....

Jag skulle göra allt för mina hundar och jag vet att dom gör det samma för mig och min familj. Dom betyder otroligt mycke för mig...







Idag har jag två underbara hundar som jag är otroligt tacksam för. Dolly och Meja kommer från www.xtrapas.se










Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0