kvällen....

Jaha hur var gårdagen?! jo den började med några kalla i solen, klockan halv fyra kom Emma. En riktigt trevlig eftermiddag med när och kära.
Till middag bjöd jag Emma på hel stekt kalv filé med karljohansvampsås och klyft potatis, riktigt gott... Middagen som blev över ställde jag på diskbänken det var ca 1kg kött kvar och till min stora förvåning va nästa allt kött borta när jag kom in i köket nästa gång. Det visade sig att Dolly hade tagit maten som va kvar. Hon har aldrig gjort något liknade förut :S

Som vanligt satt vi och prat om minnen, hehe. Mycke kul vi har gjort. Prat om framtiden osv.
Det blev utgång i Strängnäs och vi va på alla ställen Strängnäs har att erbjuda. En sjukt rolig kväll med skumt folk.
Kåta George, han va sjukt skum. Hans NEJ polare som va ännu skummare. Det första han sa till mig va att -Allt du säger ska jag säga nej till :S och varför jag nu skulle vilja prata med han?  
Lustig folk. Men kvällen blev lyckad som vanligt, hehe





Kommentarer
Emma

Jag behöver liva upp mig med lite roliga minnen från helgen, som var så trevlig och god mat. Jag skrattar bara jag börjar tänka på snubben som bara kunde säga NEJ NEJ NEJ!

2010-03-16 @ 18:19:24

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0