Kök....

Sitter på jobbet och håller på att lägga till lite saker på köksritningen men det går inte så bra. Jag får ta och åka dit imorgon och ta hjälp av personalen. Det är ju lite skit som ska ändras....jag hoppas att jag har gjort det mesta rätt så allt går fort. Min tanke är att köpa köket i morgon alt. Onsdag det skulle va skönt att få ett större kök nu. Jag tror att det kommer bli sjukt bra. Men det är ju en hel del pyssel med tanke på att det är väggar som ska rivas, golv som ska slipas m.m... Men nu j*vlar ska jag få det klart....

Jag kom även på att jag måste ju mäta skafferiet oxå. Jag hittade hyllorna som vi ska ha. Det kommer bli riktigt skönt med ett stort skafferi.. Fy bubblan va bra det kommer att bli... :D


Nä dags för kaffe och ett Energy gum ;)








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0