kök...

Japp det e sant, idag gjorde jag beställningen på köket. Allt e klart :D Under limmade hoar, inbyggde kaffe maskin, varhållningslåda, grill m.m.m 12 vitvaror blev det totalt. Rekord för den säljaren som hjälpte mig...Soft! Hehe.. Jag är så nöjd att jag fick allt. Nu är det "bara" att vänta i 5-6 veckor så har jag mitt kök. Sen vet jag inte när det blir uppsatt med det är en annan femma. Jag tänkte kolla om min bror kan komma ut nån helg och hjälpa mig med en del av rivningen. Det är ganska jobbigt att ta den biten själv och den här gången vill jag inte göra det själv. Det är alldeles för mycke väggar som ska rivas och dörrar som ska bil bredare. Golvet ska ut. Ja ni hör en är ganska mycke kvar...Men jag är bra sugen på att börja lite själv :)


Idag e jag glad....




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0