Imponerad....

Jag hem klockan fyra idag, alltså en tidig dag. Jag har tvätta två maskiner och håller på att göra en soppa fisk och räksoppa. En soppa från egen räkfond:) Det känns som det är det ända man hinner göra efter jobbet. Laga mat diska och sen sova....Tänk den dagen när man har barn hur hinner man med allt? Eller är man så pass "formbar" så det inte blir nån större skillnad?! Den dagen kommer nog så jag får mitt svar på dom här frågorna.

Men med tanke på att jag inte har dom svaren nu....


....Så jag måste säga att jag är gymt imponerad av alla mammor där ute. Hur hinner ni med allt? Ni är guld värda



Puss och Kram till alla mammor



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0