Idag är ingen vanlig dag....

...För idag är Cissis & Emmas party dag :D

God morgon! Vilken härlig dag. Solen skiner och det gör ju mig på toppen humör. Fy va skönt.
Igår vart det en lungn kväll med middag tillsammans men Bella, Maggan, Malle & Anton. Kom i säng tidigt och vaknade tidigt av en sjukt pigg jack russel, Gottfrid ville inte att jag skulle ta sovmorgon idag. SÅ det va bara att kliva upp och "fånga dagen" Jag har redan varit en sväng till tvättstugan och måste dit snart igen.
Så va händer idag?! jo, jag kanske ska åka med Bella och Maggan till Strängnäs. Måste tvätta klart alla kläder, städa övervåningen och bädda rent i sängarna. Ska ut på promis med dogsen. Sen så måste jag fundera ut va jag ska göra med kalvsteken jag tänkte bjuda Emma på ikväll, men det löser sig nog...

Champagnen är på kylning och det ska bli såå trevlig att få ta ett glas när Emma kommer :D


Dags att gå till tvättstugan :D






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0