Helgen....

Går dagen va sååå underbar...Började dagen me att vara ute..vidar till Ikea där Peppe och Marre beställde sitt kök och jag gick runt och fundera på hur vårat ska bil. Jag har ju ett par ritningar som jag gillar men nu har jag sett massor med annat skit som jag vill ha. tex inbygg espresso maskin, varmhållningslåda och ett grillbord ska jag lägga till på ritningen. Jag valde även bänkskiva och det blir en sten skiva, mörkgrå. Det här kommer bli så snyggt. men men efter Ikea åkte vi vidare till Kungsholmen och lämna Marres mamma. Det blev ett par öl och middag på Texas long horn.. Sjukt trevlig och gott. Efter de skulle vi hem men som i vanlig ordning va jag inte helt klar med kvällen. Hehe jag åkte hem till min moster där även min mamma va. Tog nått glas vi å sen gick vi ner på "stan" Kvällen va helt underbar. Mamma och moster är ju för sköna vi hade så kul. En kväll som blev lite mer än va vi hade tänkt oss....

Imorse när jag vakna trodde jag att mitt huvud skulle spricka. Men det va inte mycke att göra, en långis med dogsen och en vistelse ut på ca 5 timmar och jag mår prima. Varm choklad i solen och även en öl har vi hunnit me... Jag älska dagar som dessa. Äta ute, sol, och få va med människor man älskar. Kan det bli bättre?!

Kommentarer
Emma

Det låter som att du haft en riktig toppenhelg vännen! Det är sådana tillfällen som sätter guldkant på tillvaron. Puss

2010-03-08 @ 09:56:43

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0