Helgen....

I Lördags satte killarna igång med rivningen. Vi fick en riktigt stor överraskning :D När vi rev kaklet där spisen hade stått så hittade vi en brödungn. Hur f*n kan man mura igen en sån fin grej? Jag är sjukt glad.... Det blev lite ändringar i köksplaneringen men va tusen spelar det fbör roll när man fick en sån här gåva från ovan :D
Vi två tiden kom syster och Hillo. Vi började med att äta och sen va vi igång med vin och champagne :D Vi beslöt oss för att åka till Gripsholms värdshus för att äta middag och där satt vi hela kvällen... En trevlig kväll med som vanligt trevligt sällskap :D
Igår mådde jag väldigt bra med jag tog det lungt ändå, B&J, Pizza, godis och massa annat skit åt jag hela dagen. Men jag är såå nöjd med den här helgen :D



Dags att jobba :D






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0