Halv seg...

...God morgon..en seg Cissi sitter och dricker sitt morgon kaffe, kopp två för att vara exakt.
Idag bär det av mot Funäs men först en sväng till Sundsvall.
Den här gången vet jag inte riktigt va jag ska ha med mig för kläder. Det är verkligen svårt. vädret är ju upp och ner hela tiden :S

Igår va jag en sväng ner till ICA MAxi och köpte ett stort påsk ägg till Bella. Vi kommer inte träffas på hela Påsken  :( Hon blev så glad. Det är alltid lika kul att handla till Bella <3 Även vilda fick en leksak och ett ben, hon kan ju inte vara utan påsk godis. Lill vilden :D

Nu är det dags att plocka ihop det sista och fixa iordning dogsen som ska vara hos Barbro över helgen.

Två timmar har jag på mig så det här borde gå vägen...




Den här låten vaknade jag till imorse....







Blondie - The Tide Is High





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0