God morgon!

...Går kvällen blev riktigt lyckad. Inte som vi hade planerat men oj så bra den blev. Vi började kvällen med Champagne på punchverandan.... Tanken va att vi skulle äta hemma men så blev det inte. Vi hoppa in i taxin och begav oss till Gripsholms värdshus. Det är så mysigt där och nu specielt när dom har renoverat "skänken"
Maten va god och som vanligt hade vi riktigt trevligt :D Kom i lagon tid vi halv ett. Men jag fick inte min efterlängtade sovmorgon idag:S Gotti kom in till mig vid 07:30 och ville att jag skulle vakna och va gör man inte för sin lilla prins :D

Nu på morgonen ha jag städat hallen och börja lite smått med att tömma dom rummen som skall rivas idag. Boysen lär ju sova en stund idag med tanke på deras drink intag igår :)

Dags att sätta igång :D




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0