God morgon!

Idag är det äntligen Fredag och inte vilken Fredag som helst. Det är ny start för min och Mariells Champagne Fredag. Innan jul träffadse vi över en flaska och prata igenom veckan som gått och from. denna Fredag ska vi införa den tradition igen. champagne på min punchveranda :D Weee! All in;)

Jag har börja vakna när första klockan ringer, alltså 06:00 det känns helt underbart att vakna tidigt så man hinner njuta av morgonen.

Beskrivning av denna morgon...
Jag kliver upp 06:30 Gotti blir sjukt glad när jag vaknar. Vi går ner och möts av en sjukt glad Meja. Hon viftar inte bara på svansen de e hela kroppen :D Jag släpper ut Meja och Gotti. Går in i v-rummet och säger god morgon till Dolly. Hon tittar lite snett upp på mig.och man ser hur hon tänker -åå nej inte redan :S Jag sätter på kaffe sminkar mig osv. Tar in Gotti och Meja..Försöker väcka Dolly igen och efter mycke om och men så reser hon sig från soffan. Från soffan till hallen hinner hon sträcka på sig ett hundratal gånger. Hehe Dolly och den perfekta hunden dom dagarna man vill ta sovmorgon. Värre är det med små dogsen Meja och Gotti. Dom vill helst att man kliver upp sjukt tidigt :S



Så ser min morgon ut jämt :D






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0