Gahh

Jag som trodde att jag skulle få åka hem tidigt i dag, men med tanke på att Kommunikationen är noll så e jag kvar på jobbet.
Jag gick ner till ICA Maxi för att köpa middagen alla har önskat, jag skulle bli hämtad där men icke.
Jag fick bära allt jag hade köpt tillbaka till jobbet. Sjukt tungt, bara tunga saker hade jag köpt ocå. Fuck va sne jag va... 

Nu närjag sitter här på jobbet igen är ingen rolig inloggad på msn. ;(

Hoppas jag får åka hem snart.. det här är inte roligt ;(

Imorgon ska jag boka biljetter till Lady Gaga, Jag & Emma 7/5 i Globen ;P





Kommentarer
Emma

Självklart blir det Lady Gaga i maj hjärtat! ;D Det lät jobbigt det där med Ica Maxi - hur går det med ditt körkort? Det bästa med att ha körkort är att man inte behöver förlita sig på någon annan. Du är bäst gumman!

2010-03-04 @ 19:48:59

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0