Vilken helg....

...Så underbar.. I Fredags blev det after work på Gripsholms Värdshhus :D Så trevligt... Jag Anton Malle, Marre Bella och Stefan satt där till nästan klockan 01:00 Efter det blev det lite mer party hemma hos Malle och Stefan :D Vi hade en otroligt trevlig kväll. Den bästa på länge :D Det värsta med allt denna kväll va cykel turen hem, det va svin kallt. Mössa och vantar va det som gällde :/


Vaknade upp på Lördagen lite halft paj men under dagen blev det mycke bättre. Lite handling på Ica och bolaget plus en sväng till Mc Donalds så va vi människor igen....
Brosan kom förbi med några polare Vi satte oss i solen och njöt av värmen senare kom Engan och vi började grilla och festa till :D Vi hade en sån trevlig kväll. Jag avslutade allt vi ett tiden och dom andra höll i gång hela natten :D



Igår Vaknade jag pigg och mådde som en Sessa :D Satte igång med städningen direkt och från klockan tio till klockan tre sätt vi på gräsmattan och sola :D En kanon dag. Det kändes så skönt att man tog disken direkt när jag vakna. Hela dagen fick jag bara ligga och sola... Men det känns som man skulle behöva få lite mer färg innan trippen till Grekland. En sväng till ett solarium skulle inte skada.

På onsdag är det äntligen dags för resan med hela firman! Det kommer bli så kul....












Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0