Trött....

:D Trött, glömsk, virrig men annars är allt bra :D

Vakna 07:40 i morse och vi skulle åka kl 08:00. Men icke idag skulevi åka 07:50...PANIK :S
Herre gud va jag stressa, jag glömde mitt kort samt leg hemma och min tanke va att gå på bolaget idag inför midsommar men det känns som man får ta det i kväll..... Meja lyckades komma loss från sin lina så jag hade även "turen" att behöva leta efter Gotti och Meja. Men som tur va då lekte dom bara påbaksidan... Jag vet inte va som har hänt med mig men jag är så j*vla trött på morgonen... Känns inte alls kul. Jag vill ju hinna sitta på trappen och ta en kopp kaffe innan jag åker till jobbet.

Men men inte mycke att göra det e bara att börja träna och trycka i sig lite vitaminer så kanske man blir en piggare människa....

Dags för kaffe så jag blir pigg :D





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0