Så va man på jobbet igen...

Efter trippen till Grekland blev det hård start på jobbet, långa dagar och det känns som man bara hinner komma hem för att sedan gå och lägga sig :S Va tog "livet" vägen? Men å andra sidan så är det ju väldigt bra att man har ett jobb :D
Idag ska jag försöka att komma hem till fem tiden, det vore skönt att hinna tvätta och njuta lite av kvälls solen. Ta en cykel tur med  hundarna och få lajja lite med dom ute på tomten....

Dolly har blivit så fin nu efter hon va hon Barbro på Ridby hundpensionat. hon har säkert gått upp 2kg :D Jag är så nöjd att min räka kan lägga på sin :D

Idag ska jag även sätta igång min nya lur om jag nu orkar och får tid.....

Nä nu är det dags för en till kaffe och en cigg innan jobbet sätter igång :D

Ha en underbar dag  <3



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0