Panik över garderoben....

...Den har fortfarande inte blivit städad.. Jag tycker det är så tråkigt att hänga upp kläder, Jag spyr. Jag älska min garderob men ack va den är jobbig att städa. Jag vet inte vem som har släppt en bomb i den :/ Hmm måste ta mig i kragen och ta tag i den ikväll eller rättare sagt NU!
Jag hittar inte ett ända plagg jag vill ha med mig till Grekland. Men med en städning kanske jag hittar nått!
Åå varfö är det jämt sån kaos med strumpor? Jag har samma problem med mina bikinisar (?!) jag har tre jag vill ha med mig, två är nya så dom ligger i väskan men till den tredje är underdelen borta?! Hmmm :S Jaja som sagt en STOR städning måste göras NU...

 

      




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0