Jaha

här hade jag skrivit hur många rader som helst så försvinner ALLT!!!FUCK

Men kort och gott min vrist är svullen... det är som att benet sover, från hålfoten upp på låret. Fotknölarna ser man inte :/ Men som vanligt har jag klickat hem nått som borde hjälpa.. från Back On Track köpte jag ett vristskydd, eller jag klickade hem det från min fasters butik www.ancis.se



Back on Track effekten:

Smärtlindring
Lindrar inflammation
Minskar muskelspänning
Ökad blodcirkulation
Läkning påskyndas




Funktion:

Lindrar och påskyndar läkning av skador i muskler och leder
Uppvärmning av muskler inför arbete eller fysisk träning
Förebygger skador i muskler och leder




SÅ nu håller jag tummarna, hoppas den här hjälper








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0