Helgen....

Det går inte att beskriva denna underbara, otroligt roliga helg med ord! Den måste upplevas för att förstå ;)
Men jag kan försöka föklara det hela kort....

Fredag: Åkte tidigare från jobbet för att hitta lite kläder inför helgen, det gick kanon. Anton fick Ett par byxor, en pike och en  skjorta och allt satt perfekt. Själv så köpte jag en jätte fin klänning från Ted Baker ett linne och två andra klänningar :D
Kom hem efter jobbet och grillning av hamburgare stog  på menyn. Jag är inte så otroligt impa av att trycka in mig hamburgare men på hemma plan när man har grillat och fixat dom själv är det ju hur gptt som helst :D Rosé och öl gick ner (som vanligt) allt va såå otroligt mysigt. Efter maten åkte vi över till Malle Bella och Stefan men lite fika och en present jag hade inhandlat på dagen.....En jätte fin klänning och en gunga:D

Lördag: Upp klockan 06:00 för att göra sig i ordning, in till kungsholmen och lämna packingen vidare till Grand för att möta dom andra och äta frulle. Sen va det dags, Solvalla. Hela dagen va perfekt. Jag träffade min faster och hennes man plus in kusin. Så kul man träffas inte allt för ofta dom bor ju i Östersund... Jag Malle Maggan och Marre hade ett bord och boysen ett eget. Tjejbordet fick ett grymt bra bord, Foppa satt i bordet brevid. Känndes lagom coolt :D hehehe Maten va helt ok...just nu kommer jag inte ihåg för och efter rätten men varmrättev va kalv ;) Efter en hel dag på Solvalla åkte vi vidare till Pontus by the Sea. Där mötte vi upp John och Joels polare. Joel visst inget att dom andra va där för att fira hanns 30-års dag så det blev en bra överraskning... Under middagen tog jag det lungt med allt flytande.. Vatten va det ända som jag drack. Jag ville verkligen inte vakna upp och va sliten på Söndagen. Efter Pontus åkte vi till undici, Det va såå sjukt mycke folk där inne. Trots att vi stog på listan kom bara halva ligan in. Just när vi andra skulle in kom Marre och sa -Vi drar det e så sjukt mycke folk där inne...Sagt och gjort, vi drog vidare till --- va de nu heter :S Jag Peppe och Marre avslutade kvällen vi två tiden....Boysen drog vidare på en riktig hel kväll...

Söndag: Jag kan inte säga mer att den va grym, vaknade vi 06:00 fixade mig iordning och tog en taxi till Grand, frulle och en himla massa väntetid så va alla redo för att åka till Solvalla igen....
Den här dagen va så rolig... mycke spel, jag spelat inte för samma summor som vissa men jag gick hela 3300 plus;) Efter Valla va det dags för middag på undici, efter middagen stannda vi kvar och gick All in;)


Bubbel och rosé har man fått i sig denna helg, trevligt sällskap och en massa skratt... En helg som kommer vara svår att glömma....


Måndag: Vi alla va Lediga, vi mådde bra men hade en hemma dag i solen med hamburgare och snack!






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0