Funderar....

Denna vecka har gott så fort, men än så länge är den inte slut. Hoppas Torsdag och Fredags går lika fort...
Idag ska jag inte göra så mycke när jag kommer hem... typ bada hundarna  som jag skulle göra i Söndags...Men Det har varit långa arbetsdagar, igår va vi och åt på Gripsholmsvärdshus så då blev inget gjort hemma och i Måndags va det städ dag, så idag blir det bad dag för dogsen ;)
Jag har sån lust att göra iordning hemma nu, men jag vet inte vart jag ska börja?! Vad kan man göra själv? Hur och vad ska jag göra om som jag kan göra själv? Jaja nått hittar jag säkert på.
Jag saknar Anton så himla mycke, han är i Falun och jobbar. Han har varit där sen i Måndags och om jag har otur kommer han inte hem i helgen... ;( Men tur i oturen kan man ha lite koll på gubben HÄR 





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0