Det mesta är inhandlat...

...inför resan, Resorb, Stödstrumopr eller va det heter. Jag har ju fortfarande en svullen fot och jag vågar inte chansa på att den svullna mer underflygturen. Så som sagt nu har man inhandlat stödstrumpor. Lite tantvarning men dom rekommenderar ju alla att ha såna så nu äntligen har jag ett par :D
Resorb är ju alltid bra till dagen efter ;) hehe Nu är det bara två par skor kvar så har jag alla måsten inför resan :D

Jag tänkte va och sola idag, man vill ju inte att alla ska behöva sätta på sig solglasögon när man trippar runt i bikini :D Jag är så sjukt blek så det nästan är vidrigt. Jag har ju "lovat" mig själv att inte sola solarium men men denna gång bryter jag mitt löfte!




Skorna jag tänkte köpa....





eller dom här







och dom här...









Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0