Dåligt....

....bloggandet har legat lite på is sista tiden. Känns sådär bra :S Men lite kort och gott om det som här hänt dessa dagar är....

Fredag.. Vilken dag :D började med jobb och sen efter det skulle jag in till stan för att möta Marre :P
Träffa Marre utanför Grand för att ta oss ett glas Pol Roger :D Hoppa på båten för att ha tjej kväll ute på Vaxholm :D Vilken kväll säger jag bara :D God mat mycke vin och ännu mera bubbel :)) Jag hade verkligen en toppen kväll men Sara, Marre & Jennie! Vilket underbart gäng <3 Kom hem vid fyra tiden trött som f*n...

Lördag...Vakna vid åtta tiden av en kissnödig Meja :S när man är bakis/Sliten så är det inte kul att ha hund :/ Men det va bara att kliva upp och ta ut vild djuren...  Den här dagen va så trevlig. Vi gjorde en lite utflykt till Flen underdagen :))) <3 När vi kom hem satte vi oss på gräsmatten och börja titta på bröllopet. Vilken syn, så vackert. helt sjukt fint. På kvällen blev det middag uppe i stora huset samt lite tv tittande. Vi tio tiden kännde jag mig som en utslagen hjälte och va tvungen att gå och sova.....

Söndag...Lite halv seg men glad satte jag igång med att rensa rabatten och grus gångarna, vattna blommor osv. Vi hade även besök ute på gården på eftermiddagen av Anne och Kaj. Det va så trevligt. åå barnen är ju för söta <3 lilla William fånga mitt hjärta. Med trevligt sällskap till middagen och kvällen satte vi oss på terassen och drack vin, lite för mycke vin med tanke på att det va Söndag :S


Måndag... Anton åkte upp till Falun för att jobba, nu kommer han va borta på veckodagarna så nu är man gräs änka :(( Men jag ska se till att det är riktigt fint när han kommer hem på Torsdag så han känner sig nöjd :D










Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0