Stressig morgon.....

God morgon Mariell !!!

Min dag började ganska stressigt. Jag vaknade klockan 08:00 med 9 missade samtal på mobilen..
Jag skullle åka med maggan i dag till jobbet och jag fick sjukt bråttom.  Vi va tvunga att åka senast tio över.
Men det gick bra. Jag hann. Ut med hundarna in med hundarna, ge dom mat, sminka sig, borsta tänderna och klä på sig. Jag va grym.

Nu sitter jag här på jobbet. Har just ändrat utseende på www.mindolly.se

Jag är så himla trött.. jag har varit det sista tiden och jag funderar på om jag ska köpa en gryningslampa den kanske hjälper. Men jag tror att det är alla mina hemska drömmar som gör att jag är så trött. Jag vaknar mitt i natten och är panikslagen....hur gör man för att sluta drömma? Kan man göra nått?

Jaja inte mycke att göra nu, dags och jobba

Kommentarer
Goffe

Förslag på att lugna drömmarna att när du vaknat eller du går och lägger dig drick varm mjölk med lite honung i detbrukar funka kanon för mig!!

=) Ps. hoppas att allt är bra med dig annars =)

2010-01-13 @ 09:33:12
cissi

Åå tack det ska jag prova! Hoppas det hjälper för mig oxå. Allt är bara bra med mig! Sj?

2010-01-13 @ 09:49:20
URL: http://theoneandonlycissi.blogg.se/
Marre

God förmiddag darling :)

2010-01-13 @ 11:16:01

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0