Städning väntar

Åå va skönt att vara hemma :) Idag blev det en tidigt hem gång från jobbet, satt bara till klockan tre. Sjukt skönt att få komma hem i tid nångång. Middagen är av klarad, nu är det bara att ta tag i dammsugningen på n.v Inte så kul men det behövs verkligen. I Torsdags och i Fredgas när vi packa gjorde vi verkligen ett bombnedslag här hemma. Sjukt jobbig.. Men som sagt inte mycke att göra. Bara ta tag i skiten nu.
Jag skulle även behöva bada hundarna efter deras weekwnd borta. Jag tycker alltid att dom luktar så mycke hund när dom har varit på hundpensionat....Men innan jag badar mina monster så ska dom få stå på bandet i 30minuter var....

 

Dagens ord: Ingenting är så djävligt att det inte kan bli värre.



Jag har nog dom trevligast, skönaste arbetskamrater man kan ha :)







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0