Smink..

Jag är så tacksam för sminket jag har köpt/fått av Malle. Jag älskar det verkligen. Man ser så naturlig ut. Inget "lager" med puder eller ögonskuggor. Jag tycker personligen inte det är så snyggt när man ser den där "kakan" på ögonlocket. id sminket är helt klart det bästa. I Love id smink. Det kostar en del men det räcker sjukt länge... Sjukt bra :D
Tack Malle för allt <3


Det här start kitet kan man hitta för ca 990kr
Köper man allt löst så kostar det ca 2200kr



id smink


Snacka om att mitt humör går upp och ner idag....



Kommentarer
Linda

Id smink är bäst :D använder också i princip bara Id smink,helt underbart!!

2010-01-29 @ 12:57:31
URL: http://lindaedvinsson.blogg.se/
cissi

Visst jag har använt det i säkert 4-5 år. Skulle aldrig byta ut det mot nått annat

2010-01-29 @ 13:05:23
URL: http://theoneandonlycissi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0