Så där jaa...

Vilken dag, usch! Dagen var så lång. Jag satt på jobbet och kännde hur klockan sakta sjukt sakta ticka fram. Jag höll på att bli galen. Jag tog en paus för att gå ner till en second hand butik vi har precis vid kontoret. Tänkte att lite frisk luft och ett fynd skulle sitta finnt för att få humöret uppe. Men när jag väl kom fram så hade skit butiken stängt. Gahh, fy bubblan va besviken jag blev. Jag som ville fynda nå kul. Men icke.
Klockan sex drog jag från jobet. Stanna på ICA Maxi för att handla middag men det blev en stor handlig och Pizza på vägen hem. Inte riktigt som jag hade planerat men oj så skönt att de blev en stor handling. Efter middagen var det dags att plocka in alla varor. Passade även på att städa ur kylen och rensa bort allt skit som bara har stått öppet alldeles för länge. Jag har även hunnit med en städning i hallen, köket och i v-rummet.Det känns som det är dom ända rummen jag städar. Men med tanke på att det bara är i dom rummen hundarna får vara i så blir det ganska fort stökigt och smutsigt. Men men inte mycke att göra bara kreppa skur moppen och se glad ut.



Nä nu är det dags att knyta sig..God Natt.








 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0