Rena kläder.. Ett måste.. NU!!!

Jag har egentligen inte tid med att sitta och blogga. Men 5 minuter lär inte göra allt för stor skada.... :D

I går var jag ledig, min tanke va ju att tvätta men efter ett samtal med Marre så vågade jag inte. En utav maskinerna läcker vatten och båda maskinerna är på samma ledning.(tror jag) Så om jag skulle ha satt på vattnet så skulle det säkert ha blivit en pool i tvättstugan. Jag vågade inte ta den risken...


Så istället möblerade jag om i v-rummet å det blev såå fint jag är Super nöjd :D



Men hur ska jag få mina kläder rena? Vi ska ju på kryssning i helgen och jag måste verkligen få vissa plagg tvättade...
Man kanske få ta och lämna in allt på T-tvätten eller nått..."billigt och bra"

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0