Jippi Torsadg :)

Sådär ja nu är det äntligen Torsdag :D fy bubblan va skönt. Idag är det städning som gäller när jag kommer hem för i morgon kommer min bror över med några vänner. Hans vänner har aldrig varit ute hos oss så jag vill verkligen att det ska vara perfekt. Nystädat och tipptopp överallt. Det känns som det kommer bli en sen kväll med dammsugaren, golvmoppen och ajax i högsta hugg :) Men oj så trevlig det kommer att bli :D Jag kommer knäppt i håg när vi hade gäster senast, jag älskar verkligen att ha det. Bjuda på mat, dricka gott och bara få vara tillsammans.

Idag ska jag även ringa veterinärboden, Gotti ska kastreras. Lill gubben :( Han mår inte bra nu när Dolly löper. Han är helt desperat och ylar gnyr och sjukt jobbig. Usch. nu ska bollarna bort för gott..... 

Min prins :(


Jag älskar att göra frukost på helgerna, det finns inget roligare :)
Här är en härlig frulle från i sommras....











Kommentarer
Bella

Undra vilken tidning den bilden kommer ifrån tänkte ja när ja såg den första bilden, men oj så fel ja hade när ja kollade närmre på bilden, det är ju erat kök! :D <3

2010-01-28 @ 18:01:55
cissi

hahah va gullig du är Bella <3

2010-01-28 @ 18:03:33
URL: http://theoneandonlycissi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0