I dag smäller det....

Går dagen blev inte så jobbig som jag trodde att den skulle bli.
Jag gjorde allt som skulle göra och va klar vi halv tolv.
Jag lockade mitt hår i går kväll men i dag syns inte en ända locka... Jobbigt värre.
Men men inte mycke att göra.

Imorse packade jag det sista och lämnade in hundarna hos Barbro på Ridby hundpensionat. Dom blev så glada när dom kom dit. Det känns jätte bra att lämna dom där. Jag är inte alls orolig. Nu vet jag att dom kommer ha det bra. Vilket känns som en lättnad. Jag kan verklingen rekomendera det stället, hon är underbar. Fina lokaler bra hundgårdar och ett bra pris. Det kan ju inte bli bättre.

om ca 4 timmar kommer bussen avgå från Tumba för att sedan plocka upp oss kontors råttor. Mot Frihamnen och en underbar helg. Det ska bli såå kul.....I dag smäller det...









Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0