Hur ska jag hinna?.

Jaha klocka är sju och här sitter man på jobbet :S
Det känns inte så bra med tanke på att jag ska tvätta Antons kläder inför kryssningen i morgon. Det kommer inte hinna torka, han har ju bara jobbiga kläder som ska plan torkas osv... Det känns som jag kommer ha en sur man när jag kommer hem....

Men men inte mycke att göra jag få hoppas på att allt går vägen.






Det som måste göras när jag kommer hem är följande

  1. Packa mina kläder ocj allt annat....
  2. Tvätta & fixa håret
  3. Ha hundarna på löpbandet minst 30 minuter var, alltså minst 1,5 timme totalt :S
  4. Laga Middag
  5. Packa hundarnas "resväska" täcken, mat, bäddar osv

Men det här ska vi nog hinna med på ett eller annat sätt :)




Annars så har dagen varit kanon bra, jag har fått massor av saker gjorda här på jobbet det känns alltida lika bra när man känner att man har presterat bra :)

Nä dags att börja röra på sig.....




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0