Hur ska jag hinna?

Jaha då sitter man på jobbet, jag som vill hem NU!
Jag har massor att öra inför morgon dagen när bror kommer med sina vänner. Hur ska jag hinna?
Det är så mycke att göra. Städa bädda rent bädda  det kommer minst ta 4 timmar om jag ska göra en "ytlig" städning. Middagen ska lagas, Gahh fy bubblan va jobbig jag är inte alls på humör för "hemma" fix.
Undar om Anton kan äta middag på Donken jag har nämligen min matllåda kvar. Hmm få ta och ringa och fråga.

En fundering till jag har...Vart tusan ska Gottfrid vara imorgon när jag får besök? Han får inte vara hemma med tanke på att han är så j*vla jobbig just nu. Han vaktar Dolly så mycke så det e helt sjukt. Meja och Gotti har hamnat i bråk båda igår kväll och i morse. Han är helt SÅLD på Dolly. Å Lilla Mejsel fattar nada :S
Men allt kommer bli bra sen  när båda har slutat löpa och på Måndag ska ju Gotti kastreras. Det svider lite i mitt hjärta men med tanke på hur han mår när Dolly löper så är det nog bäst för han.
Å det är ju även konstigt att han bara reagerar när Dolly löper inte nånanna tik i familjen? Skumt av 4 tiker så är det en som är "offret"


Gotti <3 Dolly









Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0