Helgen....

Jaha då va det Söndag igen :S Dolly & Meja har redan stått på löpbandet i 30 minuter var och snart ska vi ut på en promenad.

Idag har vi inte så mycke på schemat. Vi får hit Robin som ska titta på vårat kök. Det är nog allt som är inbokat. Sen så tänkte jag städa lite.....

Igår så hade vi tjej kväll i stora huset, en mysig pizza pronto middag och sen så var det dags att titta på Höstlegender. Killarna hade sin egna kväll hos Peppe och jag tror att dom hade det trevligt. Dom är iallafall bakfulla idag :) hihi
Innan det va dags för tjejkvällen så va hundarna ute en stund. När det va dags att ta in dom små liven drog Gotti iväg som vanligt och denna gång slutade de ganska illa. Han drog rakt ut på vägen och krocka med en bil :( Min reaktion va bara att ropa på Bella som fick sprinnga och hämta John. Jag tordde att vi skulle få plocka upp Gotti i bitar. Ljudet från smällen va så hög, jag trodde verkligen att han hade dött. Jag var så rädd och min panik var enorm. Kvinnan som körde bilen va lika rädd och jag tycker verkligen synd om henne. Hon sa att hon inte hade en chans att hinna bromsa och det förstår jag ha kom från ingestans Gotti. Men som "tur" va fick han fronten på bogen. Efter smällen sprang han dirket upp till huset. Haltade lite men nu verkar allt bra med Lill prinsen ♥ 
Han hade verkligen änglavakt












Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0