Helgen..

Det blev inga räkor för oss i Lördag. Vi var hos Malle & Stefan till klocka 01. Satt ute hela tiden. Så underbart. Grabbarna skulle bada tunna men efter många timmars uppvärming och lång väntan drog vi oss hem. Jag va så trött efter att ha varit ute i ca 15 timmar. Helt sjukt länge. men som sagt underbart.
Söndagen hade jag och Anton bestämt oss för att städa garderoben. Men som i vanlig ordning satt Anton framför tv:n hela dagen. Men jag tog tag i min del av garderoben. Rensa igenom allt. Slängde jackor skor och massor av kläder som inte en människa skulle sätta på sig. Nu är allt nästintill nytt. Känns underbart. :) På kvällen tog vi och käka räkor och ostar som vi hade tänkt att göra i Lördags. Det va såå gott. Jag är riktigt nöjd med helgen. Allt har varit såå mysigt.

Fredag=Tjej kväll, Sjukt trevlift.
Lördag=Promenad och mys hos Malle & Stefan
Söndag=Promenad, städning av garderoben och räkor:)

Kan en helg bli bättre?!

Kanske lite, Dolly och Meja löper ju som sagt. Meja sköter sig bra och är ganska lugn medans Dolly är sjukt jobbig. Jag blir galen på henne. Hon är på stackars Meja hela tiden som om hon vore en hanhund. Å stackars Gottfrid tycker det är jätte jobbigt nu när Dolly löper. Han gnäller och piper hela tiden. Det började i går och kommer säkert hålla i sig några veckor. Om han blir som i sommras. Men vi få hålla tummarna på att det blir en lugn vecka/veckor..Hoppas..




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0