God morgon!

Jaha då va det Torsdag...gud va skönt..
I morse vaknade jag klocka 06:00 det känns verkligen super härligt att ha lite tid på sig så här på morgonen. Dricka kaffe titta i nån tidning osv.

Under den här 1,5 timmen har jag suttit och funderat på va jag vill göra på kvällarna. Jag vill ha nån hobby att pyssla med. Vad ska jag hitta på? Jag har varit inne lite på att börja löpa fula gamla möbler och fixa till... eller ska man börja rida igen? nått måsta jag komma på. Man kan ju inte bara sitta och klo på tv varenda kväll. Tids nog kommer jag nog på nått att hålla på med..

I morgon är det dags för kryssnin med firman. Vi åker med Silja Symphony å det ska bli såå roligt.
Hundarna ska vara hos Barbro på Ridby hundpensionat och där trivs dom :)

Nä nu är det dags för en till kopp kaffe....









Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0