Fröken spara

Jaha då har man ätit lunch och varit en sväng ner till ICA Maxi. Jag handlade bara lite snacks inför kvällen, Värem ljus och en duk. Den här duken tänkte jag redan köpa i Måndags men jag tog en löpare istället. När jag kom hem i Måndags och skulle packa upp mina inköp undrade jag vart duken var. Sen kom jag på att "fröken spara" inte hade tagit den men som sagt i dag tog jag och köpte den, varför tveka på en fin duk för 79kr? När jag kom fram till Kassan så va duken den sista varan och Den gick in för 1kr. Yes 1kr helt sjukt. Tjejen i kassan fråga om det stämmde men jag svara nä den kostar 79kr. Hon ringde runt (Jag blev en såndär jobbig person som alla hatar i kön) och fråga och priset stämmde 1liten kr för en duk. Vilket fynd. Det kanske va meningen att jag inte skulle köpa duken i Måndags. "fröken spara" hade nog rätt ;)

Nog om duken..

Dags att jobba vidare för snart ska jag hem och städa, Det ska bli kul:D Not....

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0