Vilken morgon

Jag är fortfarande hemma......
Om det inte hade varit så att man har en hel del på jobbet att göra hade jag nog ringt chefen och sagt -Jag blir hemma idag :D haha men det går ju inte.

Idag kommer Robin med ritningen på köket, de ska bli så kul att se va han har hittat på. Nu vill jag verkligen ha mitt nya kök. Hoppas inte att det är allt för mycket att ändra på. Jag vill bara att "skiten" ska komma på plats.
Men det är ju en hel del kvar att välja. Kyl/Frys, kakel, micro, Spis fläkt osv... Herre min gud va mycke val det ska vara för att få ett nytt kök :S
När valen är gjorda så är det bara att kontakta banken och dra på sig ett lån :( Inte så kul men va gör man inte för att få det man vill ha? Det har kommer bli kanon bra!


Nä dags att ta en sista kaffe och cigg innan man ska bege sig till jobbet!











Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0