Hundar, smink m.m

Jaha då var man hemma.. va ska man hitta på ikväll da? Jo det blir middag uppe i stora huset. Sen så blir det nog att titta klart på nya Beck filmen. jag pallade inte se klart den igår..

Så idag va jag och hämtade ut paketen från grand-prix och Hööks.
Tik skyddet till Meja va alldeles för stort :/ Men det är bara att skicka tillbaka så man får rätt stl. Täckerna jag klickade hem va jätte fina, nu har dom massor av täcken så det räcker och blir över :D Men va göra de?!







De va de....


Jag har ävent tittat igenom mitt smink här om kvällen, hmm dags att köpa lite nytt/mer.
Nya färger till våren vore ju inte helt fel....

 




Jag köper allt mitt smink från Vida hud & kroppsvård...















Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0