Helgen....

Sådär ja nu va det Söndag!

Helgen hade massor av roligt att bjuda på, utgång i Fredags och Lördagen vart ganska lungn. En lång promenad med dogsen och sen skulle jag städa men så blev det inte. Städade endast hallen sen vart det soffan för min del. Somna och sov i säkert tre timmar. Resta av dagen/kvällen tillbingade jag endast i soffan, film film film och Melodifestivalen :D hur underbart som helst. Idag vart en lite kortare promend men ack så jobbig. Snö upp till känäna, jag och dogsen vart helt slut. Städning och lite shopping har jag hunnit med idag. Rökelser som skulle lukta "Rentvätt" men som lukta ren brandrök :S nya löpare till borden och 5 ny halsband till hundarna :) alltid lika kul att köpa nytt till dom...men 2 av 5 va för små :(

Kort och gott om helgen :)

Nu är det dags att titta till min kyckling :)




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0