Helenas hundhotell

SÅ där jag, igår bokade jag in alla 6 hundar på Helenas Hundhotell. Skönt att dom kunde ta alla på samma ställe. Tjejen jag pratade med vaså trevlig. Lokalerna är ny byggda, stora och fina. Deras måla med det nya stället är att aldrig behöva säga ifrån nån som vill ha plats. Här kan ni läsa om det härliga hotellet.





Lite text tagen från Helenas Hundhotell


Hundarna rastas minst 3 gånger om dagen. Minst 2 promenader samt 1 längre vistelse i någon av våra stora lek-rastgårdar. Under övrig tid vistas våra gäster i inneboxar med golvvärme och egen uteplats.

Helenas hundhotell har 7 stora lek-rastgårdar i storlekar 50 – 500 kvm. Din hund går ensam eller med kompisar beroende på vad du och hunden vill och trivs med.

Rummen på Helenas hundhotell är utrustade med reglerbar golvvärme och har god ventilation med uteplatser till alla rum.

Din hund bor ensam eller med kompisar beroende på vad han/hon trivs bäst med. Om ni har särskilda behov kan vi bereda plats i flygeln där det finns separata boxar samt en svit, inredd som ett rum hemma.


Denna gång blir det ett vanligt rum för tjejerna, men en Svit hade ju vart trevligt för dom <3




Nu ska jag iväg och köpa hundmat, sen jobba vidare :)








Kommentarer
Marre

Toppen! Jag vara lite orolig att vår brädåkning var i fara... Nu blir det åkning och after ski! Woho!!

2010-02-11 @ 10:20:40

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0