Fredag....

Åå va härligt med lite sovmorgon! Idag är jag ledig. Ska städa och tvätta. Bara njuta och mysa och göra fin thär hemme. Jag är verkligen taggad inför den här dagen. I helgen är min tanke att jag bara ska ta det lungt vara ute med hundarna och njuta. På Lördag ska vi hem till brosan och fira honom han blir nämligen 22 år! Tiden går så fort. Jag trodde här om dan att jag va 23 men det stämmer ju inte, hehe. Dags att sortera tvätten och gå över till Pepper & Marre och börja tvätta. Jag skulle även behöva lämna in min vita vinter jacka. Den är nämligen inte så vit längre. Vita jackor och jag går inte riktigt ihop:(

Juste, i går va vi hos Vet. med Gotti. Han hade ju tagit bort stygnen själv så det slapp dom göra. Men han ska ha tratten i tre dagar till. Så det inte blir nån infektion i sårtet.






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0