En dag som denna...

Promenaden med vild djuren gick så där :S Det e f*n inte kul att vara ute och gå när det är -14 och blåser. Man såg ju inte vägen.. Dolly fick is i tassarna och la sig ner och fick panik. Va tusen e det här. Finns det Ugg´s till hundar? haha!

Jag har fixat alla blommor här hemma. Det märks att vi har haft problem med värmen nu i vinter. Nästa hälften av alla blommor har frusit ihjäl :S Kul, Not!

Idag är det skoter väder, det skulle va så mysigt att dra ut och åka men med tanke på att jag inte har nån skoter kan det lite svårt. Men det bästa av allt en dag som denna är att min lille bror va och hämta sin skoter idag :D YES! En Lynx re 800, kan de bli bättre?! Jag är så glad för att han verkligen har köpt nått bra. Nu blir det mindre pengar till allt festande, hehe!





Jag tror att de är en sån här han har köpt..







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0