Det löser sig..

Ska man verkligen leva efter det jämnt? Hmm, svår fråga.

Jag gjorde en stor tabbe imorse. Jag funderade på om jag skulle lämna in min jacka på kemtvätt eller inte. men efter mycke om och men så kom jag på den smart iden att lämna in min jacka. Jag fråga snällt om jackan kunde va klar till på Onsdag men icke :S På Fredag kan jag hämta min jacka. Men hallå jag åker ju till Funäs på Onsdag! Hur ska detta gå nu da? Jag vet inte om jag har nån jacka som jag trivs i som jag vill ha på mig där uppe! Men min bror kommer ju upp på Fredags så han skulle vara så snäll och plocka upp jacka på vägen. Men ändå va tusan. De värsta av allt att jag nu inte har nån extra jacka med mig. Hur tänkte jag?



Dags för lunch :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0