Dags att knyta sig...

Så där ja, här har man suttit och skrivit ett inlägg och så försvinner skiten... R*v

Men kort om kvällen.

Dogsen är badade
Deras öron är tvättade
Klorna är klippta
Tvätten är nästan klar.
Antons packning är nästan klar..

Kvar att göra i morgon...

Lägga in den sista maskinen i tummlaren.
Packa min väska.
Packa dogsens väska.
Packa klart Anton väska.
Leta fram mössa, vantar & en halsduk.


Det va nog alles.. känns inte så mycke men det kommer att ta en j*vla massa tid. Sen så är det säkert saker jag har glömt :S


Juste måste påminna min kära bror om att han INTE får glömma att hämta min jacka från kemtvätten, jag har en känsla av att jag kommer frysa i min nya :S



JAg ser verkligen fram emot denna ledighet. Få vara med familjen nära och kära. Det här kommer bli underbart

Å en Onsdags öl med Marre är ju aldrig fel ;)


Kommentarer
Marre

Jaaa!!! Onsdags öl.. Gu va trevligt! Jag sitter här och räknar ner. Typ 3 tim kar. Ses snart darling!

2010-02-24 @ 10:26:23

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0