Dagen går så fort...

Oj va den här dagen går fort. Helt sjukt men skönt jag har fått massor gjort här på jobbet. Det känns alltid lika bra :D
Igår så fick jag ett pris på att sätta upp vårat kök. Jag hoppas vi tar tag i allt nu så vi har köket till sommaren.Jag vill ha det nu.

Imorse när jag kom ner till köket va det bara Meja som vakna till. Hon ville gå ut dirket som vanligt medans Dolly låg i soffan och sov. Jag ropade flera gånger men hon ville inte gå ut. Hon är ju för skön min Dolly. En riktigt morgon trött tös som inte fattar varför man måste vakna så tidigt,hihi lilla gumman hon skulle nog vilja ha helg varje dag :D





♥ Idag är ingen vanlig dag, för idag är de Brosans födelsedag, hurra hurra hurra! ♥








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0