Bara Onsdag

Jaha de e ju bara Onsdag. Inte så kul. Har redan hunnit jobbat 20,5 timmar och då är inte dagens timmar inräknade. Inte så mycke om man jämnför med andra men mycke för att vara jag :) Men jag klagar inte över det. Jag är så nöjd med det jag har gjort den här vecka. Jag e grym.




Med 15 dagar kvar till lön så känns det ganska tungt just nu. SÅ här skrev jag i morse på F.B



Cissi St
Ta bort

Cissi St Ja har förberett mig mentalt i tre dagar för att våga titta till mitt konto efter helgen. Men min mentala förberedning hjälpt inte :( Fu*k Att man aldrig lär sig..

 

Emma Sigurdsson
Emma Sigurdsson
Oj oj, blev det dyrt i helgen? Misströsta inte, snart kommer nya pengar! :)
för 5 timmar sedan ·
Cissi St
Cissi St
haha så sant gumman.... Men att man aldrig lär sig?! helt sjukt...
för 5 timmar sedan ·



Tack Gumman det värmde <3





Den 24/2-28/2 ska vi till Funäs, å mitt hundpensionat i åkers styckebruk är fullt. Va ska jag ta mig till?

Nog om det, dags för kaffe och en cigg...

















Kommentarer
mamma

vad härligt,till funäsdalen pok mamma

2010-02-10 @ 21:44:17

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0