22:07

Vilken mysig kväll jag har haft, jag har pratat och pratat och haft en mys kväll med god mat och champagne. Precis va en Cissi behöver få att få en bra start på helgen ;) Nu blir det nog en cigg och sen hopp isäng för att mysa med dogsen och titta på Tv.

Morgondagen blir en tidig morgon med en  lång promenad med dom tre vild djuren <3 Det är så skönt att jag har dom, specielt i kväll när man är solo hemma. Det känns riktigt tryggt att ha mina vild djur här och nu! VA vore jag utan dom?! 

Jag ska även börja riva lite i morgon, fram med den manliga sidan och röja med tigersågen, haha va kan gå fel. Väggen ska ju bort. :D

Nä dags för en sista cigg





wish fairy ;)









Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0